ONE PHOTO A MONTH - Sorgligt

 
Jag, Johanna och Linnea har bestämt oss för att första lördagen varje månad tolka ett tema som vi sedan lägger ut på bloggen. Den här månadens tema är Sorgligt, hoppas ni gillar bilden. Vi kommer att hålla på med detta i ett år så enjoy! :D
 
Ligger helt efter i schemat nu, den här bilden skulle ha kommit upp förra veckan men då hade jag inte ens fotat nån. Så jag fick snabb fota något, Jag blev inte nöjd med bilden eftersom jag tänkte fota lite mer utvecklande men jag hann inte. Hehhe.

Kommentarer

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0