Prat om Bloggen osv...

Ja, jag ville bara typ skriva lite info om bloggen osv. Jag tänkte köra en nystart för bloggen från och med nu, asså att jag kommer bjuda er på mycket mer så bloggen blir roligare och fler bilder att titta på. Jag läste det nånstans att det är det som behövs för att få igång med bloggandet (Hahah) Jag älskar att blogga, älskar att får uppmuntrade kommentarer och jag älskar att fota. Så det här kommer att bli bra! Ska även ta med mig kameran ut i min vardag också, så ni inte bara behöver se så mycket naturbilder. Ska även försöka få igång så jag kan spela in photoshop tips. Det blir kalas bra det här tro mig! Kommer nog att komma en annan design inom några timmar/dagar. Oj, ett långt inlägg blev det men det var skönt att få det skrivet! Så vi ses i Nystarten! Let's Go!!!
 
 
En random bild som kanske inte passar inlägget så bra men ett inlägg blir så tomt utan bild annars.
 
 
Glöm inte att följa mig via bloglovin, Jag gör bloglovin byten ibland!
Follow on Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blir nog riktigt bra!:)

2012-08-04 @ 19:20:22
URL: http://musikphoto.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0