LOOK ME IN THE EYES

 
 
Måste börja skriva som förut igen! Nån annan som tycker det? Ska börja fota mer också, nu måste jag skärpa till mig när det gäller bloggen...
 
Haha, var bara tvungen att skriva det. Lovar att göra bloggen mer intressant, jag har tagit till mig det ni röstade om och jag ska bli bättre på att visa vardagsbilder, och tävlingar m.m !:D Och ett stort tack till alla som följer mig på bloglovin, nyss var det typ 300 och nu över 400!:) Om ni inte följer mig redan så gör det HÄR. Hare bäst! 

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Åh, tusen tack snälla du :)

2012-07-05 @ 00:26:53
URL: http://feliciavendela.webblogg.se
Postat av: anna

haha ja ä dö trött men annars äre bra sj då?

2012-07-05 @ 10:51:49
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0