Frågestund

Ställ en/två/många frågor!!:D Svarar på allt nödvändigt!:D

Kommentarer
Postat av: a n n a

Har du några syskon?



Vars brukar du få din inspiration ifrån?



Nämn tre saker du gör på en regnig dag.



Läser du några fotobloggar? Vilka isånnafall?



Jättefin blogg förresten! Kram :)

2012-05-18 @ 08:17:02
URL: http://annasomfotograf.blogg.se/
Postat av: erika

Vilket är ditt favoritrecept? Och favoritgodis? :)

2012-05-19 @ 10:11:04
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Postat av: Hilda

Jätte fin blogg!, Har du nått du gillar och fota något mer än annat?

2012-05-22 @ 19:35:12
Postat av: Mikaela

1. Hur länge har du fotat?

2. Vad har du haft för kamera/kameror innan den du har nu som du har fotat med (som du gör idag. Ung)?

3. Hur vet du var du ska fota? Liksom går du ut i skogen en dag och bara fotar?

4. Hur redigerar du dina bilder? Redigerar du dem mycket? Och i vilket program?

5. Har du planerat att bli något inom fotografering när du blir äldre?

6. Har du köpt din Canon eos 550d alldeles själv (för egna pengar)?



... :)

2012-05-27 @ 22:22:04
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0