Monday

 
Hej på er! Nu sitter jag här, här i min säng med dom skönaste pyamasbyxor och ute regnar det. Jag tycker om såna här kvällar när man bara tar det lugnt. Det förra inlägget jag skrev igår kväll gick inte att kommentera så jag tog bort det. Nu ska jag se lite på tv och sen blir det godnatt, jag är riktigt trött. Försten jag kommer nog att byta tillbaka till en vit design som jag har haft förut (om ni minns det) jag ska nog ha den tills jag ska byta till vinterdesignen. 
 
Tänkte bara säga att det kommer nog att komma upp en till fototävling i slutet av veckan. Med detta så avslutar jag att jag kommer att bli bättre på att blogga, ni kommer (förhoppningsvis) gilla min blogg som aldrig förut, jag hoppas att det blir så! Vi ses imorron!♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba M

Du har en så himla fin blogg med fina bilder!
Kram

2012-09-17 @ 20:41:35
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: Cajsa FOTO

Gott :D och fin design. Ljust och läcker :D

Ge mig film tips. SåÄR du gullig. Någon/ några du tycker om att se på!! :D HA sätt..

http://cajsaphoto.blogg.se/2012/september/7-filmer.html#comment

2012-09-18 @ 07:31:26
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0