Saturday

 
Godmorgon på er! Gud så skönt att det äntligen är helg. Min helg började igår med att vara med kompisar och hade det bra. Nu idag tog jag en sovmorgon. Idag så har jag inga planer för dagen, ska kanske ta och städa mitt rum eller gå ut och fota i det fina höstvädret, det är så härligt att fota när det är höst.
 
Igår så började min mobil krångla (igen) och idag är det samma sak. Vi ska nog fara och lämna in det för gott, eftersom det har bara varit massa krångel med den ända sen jag köpte den! Aja, får se hur det går. Men vi se!♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

skit bra blogg!!

2012-09-16 @ 21:11:34
URL: http://mathildass.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0