Tävling i samarbete med Becca Design

 
 
TÄVLING - Tre personer vinner valfritt smycke från Becca Design!
 
Nu har du chansen att genom min blogg vinna valfritt smycke eller accessoar från Beccadesign.se, i butiken hittar du t.ex. alla hjärtans dag-smycken, söta handgjorda smyckenoch trendiga accessoarer.
 
Så här är du med och tävlar:

- Maila: [email protected] med ämnet "Bloggtävling 2013"
- Skriv vilken produkt du skulle vilja vinna och länken till min bloggtävling. Länken till det här inlägget!
Motivera varför du vill vinna just den produkten.
Tre vinnare dras den 15:e februari - Lycka till!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg, gillar verkligen bilderna i din header. :)

2013-02-02 @ 15:40:18
URL: http://linaspyssel.blogg.se
Postat av: JOHANNA NILSSON

sv: Inget planerat. Blir väl till att plugga eller något... själv? :)

2013-02-03 @ 11:57:48
URL: http://juhannanilsson.blogg.se
Postat av: Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Har skickat mitt inlägg till henne och hoppas bara jag gjorde rätt :P

2013-02-09 @ 10:56:05
URL: http://autophoto.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0