Mål för bloggen 2013

Har tänkt skriva lite mål om bloggen året 2013. Och när det 2013 är slut ska jag se om jag har nåt några av målen, eller kanske alla.♥
 

♥Upptadera ofta
Jag måste verkligen bli bättre på det här med att upptadera. Det är då en blogg bli rolig att läsa. Jag vill ha en blogg som växer för varje dag.
 
 ♥ Fota bättre bilder/redigera dom bättre
Ibland brukar jag bara snabb fota och redigera en bild och lägga ut är på bloggen, det ska bli skärpning om det nu. Jag vill helt enkelt känna mig nöjd när jag publicerar ett inlägg!:D
 
 
♥Svara på era kommentarer
Jag försöker verkligen bli bättre på att svara på kommentarer. Alla kommentarer blir lästa och uppskattas till 100% men jag ska bli bättre att svara på dom. 
 
Synas mer
Jag vill helt enkelt synas mer, exempel på blogg.se`s starsida osv. Jag var ju där förra året och det var verkligen jätte roligt!:D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: bara bra hur mår du sj då? :)

2013-01-11 @ 22:27:11
URL: http://littlephotography.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0