Svaren till frågestunden

Favoritfilm?
Vet inte.. vet många bra:)
 
Vad är din drömkamera?
Det måste nog vara Canon eos 7D.
 
Fotar du i Jpg eller RAW?
Jpg.
 
Gillar du senap?
Nepp
 
Kan du ge något tips på en prisvärd och bra kamera (systemkamera ofc)?
Typ nybörjar kameror? Men typ Canon eos 1100D.
 
Har någon nån gång svikit dig?
Japp.
 
Har du blivit sårad någon gång?
Jopp.
 
Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012?
Jag hoppas verkligen det!!
Bästa serien du har sett?
Typ pretty little liars, det är sjukt bra!
 
Hur ofta fotograferar du? :D
När jag har lust och tid, det beror på hur mycket det är i skolan osv.
 
Vart vill du helst resa?:)
New York eller LA.
 
Har du någon idol?
Nää, typ inte:)
 
Är du nöjd med din klass?
Självklart! 
 
Bästa låten??
Ee, jag vet inte det finns många bra.
 
Vart får du all din inspiration ifrån?:D
Jag får den från lite överallt men typ från bloggar,tumblr,filmer osv.
 
Vad tycker du om one direction?
Dom är väl bra, hihi!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

SV: himla bra, tack desamma :)

2013-01-04 @ 20:54:15
URL: http://mariapalm.blogg.se
Postat av: Felicia Andreasson

sv: Jo allt är bara bra! :)

2013-01-05 @ 18:41:20
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0