Några dagar senare

 
Jag har bara njutit av sommarlovet dom här senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft någon tid att skriva. Men nu är det så att jag kommer att byta blogg, eftersom jag orkar inte ha det här namnet längre. Det kommer att bli ett liknande namn på den nya bloggen men det känns ändå bra att förnya sig lite. Har jobbat mycket med designen till den nya, nu ska jag bara flytta över alla prenumeranter på bloglovin sedan kan jag nog bara byta. Jag kommer med mer info senare, kraaaam!♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ vad kul att för nya sig lite, kommer såklart att fortsätta följa din nya blogg också!!

2013-07-25 @ 10:45:31
Postat av: ▲Ammie▼

Hallå, allt bra? :)

2013-07-28 @ 22:30:38
URL: http://ammieshade.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0