It Can Only Get Better

 
igår låg gymnasiebeskedet i brevlådan, man var lite nervös när man öppnade det men sedan blev det en lycka. Jag tog mig i på det programet som jag ville! Känns så jätte bra eftersom man kämpat så hårt för det. Idag var det tänkt att jag skulle åka upp till ikea men planerna blev inställda eftersom jag fortfarande är sjuk, jag har varit det i snart en vecka nu så jag börjar bli ganska trött. Så det blir att ta en till lugn dag, jag ska kanske försöka ge bloggen ett nytt utssende också ska jag försöka ändra några andra saker. Men vi hörs!♥ Ha en bra lördag alla!
 

Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

gott med cola!

2013-06-29 @ 13:09:45
URL: http://fotografnilsson.blogg.se
Postat av: ida

Hej!
Fin blogg!
Hur har din dag varit? :)

2013-06-30 @ 20:57:36
URL: http://photobylife.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0