Lång helg

Hej, i helgen har jag konfirmerats. Både lördag och söndag satt jag i kyrkan. Så det har inte funnits någon tid för bloggen. Igår var det varmt ute.. gick omkring i shorts och linne, idag är det kallt så man får väll ha långbyxor på sig. (roligt info???)

Jag lovar att jag ska börja skriva mycket mer och nu lovar jag verkligen!!!!!!!!!!!!! Har tappat många läsare men nu ska jag ta tjuren vid hornen, eller vad man nu säger.

Föresten ni kanske läste att jag fick ett photoshop i konfirmationspresent, men jag tog bort det inlägget för att det photoshopet fungerade inte alls så bra, så jag ska nog lämna tillbaka det. Men pappa känner en som kanske kan fixa Photoshop CS5!!!:D Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Linnea - FOTOBLOGG

Vad använder du för objektiv ? :D

2012-05-29 @ 18:57:47
URL: http://bycjs.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0