One photo a month - Vår

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag, Johanna och Linnea har bestämt oss för att första lördagen varje månad tolka ett tema som vi sedan lägger ut på bloggen. Den här månadens tema är vår, hoppas ni gillar bilden. Vi kommer att hålla på med detta i ett år så enjoy! :D

Det här är min bild, tänkte inte ta den här bilden egentligen, för jag skulle fota vår bilder idag, men när man se att det snöar så får man ingen vår känsla så det fick bli den här bilden ändå!

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Cool bild! :D

2012-05-05 @ 23:50:24
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0