Onsdagen den 16 maj

Onsdag idag, sista skoldagen på veckan för imorgon och på fredag är man ledig! Skönt! Ska verkligen skriva mycket under den här långhelgen.. Får typ skuldkänslor för att jag inte har skrivit mycket under den här senaste tiden.


Idag när jag kommer hem från skolan ska jag ta med mig kameran ut på en riktigt fotorunda. Såg massor av blommor igår som jag ska fota. Tro det eller ej men lite snö ligger fortfarande kvar här, så man blir extra glad när man ser blommor:) Om ca 15 minuter blir det att gå till bussen! Ha en bra dag så ses vi senare!!!:D


Är ni också lediga på torsdag och fredag?

Kommentarer
Postat av: A L V A (foto)

Fin blogg! :)

2012-05-16 @ 14:17:47
URL: http://alvalandberg.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0