09.04.13

 
Skolan har börjat om och på dom här två dagarna har man fått 1000 prov. Haha, nää men på fredag är det 3 prov +lite läxor sen nästa vecka två nationella prov också ett vanligt no prov. Nu får det räcka tycker jag. Om ni kanske börjar undra varför det kanske kommer eka tomt har några dagar så är det nog förmodligen så att jag sitter bland tusen skolböcker. Jobbigt! Annars så är det typ en månad kvar till klassresa, längtar! Kram!♥
 
Föresten RÖSTA HÄR PÅ MIG I EN FOTOTÄVLING! NUMMER 1 ÄR JAG!! TACK!

Kommentarer
Postat av: E M M A N Y S T R Ö M

fin blogg!

2013-04-11 @ 13:52:26
URL: http://emmasblogg.blogg.se

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0