12 Juni

 
Jag mådde inte så bra imorse, huvudet värkte och jag mådde illa. Jag beslöt mig för att stanna hemma idag. Men jag mår bättre nu så det är ju bra. Nu är det ändast två dagar kvar, på fredag får jag sommarlov. Det känns bra att sluta nian men det känns verkligen inte bra att lämna sin underbara klass. Vi har haft så otroligt roligt dom här fyra åren tillsammans. Imorgon ska vi pynta vagnen som vi ska åka med efter kyrkan på fredagen. Det är som att ta en mini student, hihi! Ikväll ska jag prova att göra frisyren som jag ska ha på fredag. Kram!♥

Kommentarer
Postat av: AW - Fotograf

Jätte fin bild, men elak, för nu blev jag jätte sugen på vattenmelon :(

2013-06-12 @ 19:06:27
URL: http://megapixeln.se
Postat av: Linnéa Thell Jansson

krya på dig :D

2013-06-14 @ 14:05:41
URL: http://linneajthell.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0