Göteborg

 
Kom hem tidigt imorse efter ca 4 dagars klassresa i Göteborg. Det har varit jätte härliga dagar med mycket skratt. Nu är jag jätte trött eftersom man inte har sovit så jätte bra dom här dagarna. Imorgon är det skola igen och nu är det inte alls länge kvar till skolavslutningen. Det kommer nog upp fler bilder från Göteborg lite senare.Kram!♥ 
 
Jag har gjort lite små ändringar i designen. Vet inte riktigt hur jag ska göra med min blogg, om jag ska byta namn eller inte. Jag får fundera ett tag till tror jag.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

åhh göteborg <3

2013-05-12 @ 21:35:42
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Olivia

Vackra gbg!

2013-05-12 @ 22:46:45
URL: http://sammels.blogg.se/

   Innan du kommenterar:

   Foto:
-Du kan läsa om min kamerautrustning här.
-Alla bilder på min blogg har jag fotat och dom får inte kopieras!
-Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.
-Tipsa mig gärna om tävlingar.
-Tänk på att du inte är anonym, jag ser din ip-adress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0